مهمترین حوادث استان یزد امروز شنبه ۱۸ بهمن ماه ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ سیدرضا صادقیان فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: با هدف مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و به دنبال خبر واصله مبنی بر اینکه شخصی سابقه دار، اقدام به تهیه مواد مخدر با قصد توزیع آن در فرصت مناسب در سطح شهرستان تفت را دارد، مراتب در دستور کار ماموران کلانتری مرکز شهرستان قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از انجام تحقیق‌های نامحسوس در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری متهم شدند.

سرهنگ صادقیان ادامه داد: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از منزل متهم، بسته‌های مواد مخدر تریاک جاساز شده به مقدار ۶۰۰ گرم و آلات و ادوات توزین و مصرف مواد مخدر را کشف کردند.

او تصریح کرد: یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

سارقی با ۲۵ فقره سرقت در بافق دستگیر شد 

سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با هدف اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی حین گشت زنی در شهر، فردی را حین سرقت یک دستگاه الکترو موتور دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

او افزود: متهم در بررسی‌های پلیسی به ۲۵ سرقت و قاچاق کالا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بافق خاطر نشان کرد: با تشکیل و تکمیل پرونده، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق موتور سیکلت در خاتم 

سرهنگ غلامرضا کشوری فرمانده انتظامی شهرستان خاتم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در شهرستان خاتم  طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف شناسایی و دستگیری سارقان موتور سیکلت در دستور کار ماموران پلیس خاتم قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس خاتم در حین گشت زنی هدفمند در سطح شهر به یک دستگاه موتور سیکلت مظنون که پس از استعلام از سیستم پلیس آگاهی مشخص شد موتور سیکلت سرقتی است، که در یک عملیات غافلگیرانه موتورسیکلت را توقیف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: متهم در اداره پلیس به سرقت موتور سیکلت کشف شده اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم در پایان از شهروندان خواست ضمن رعایت قوانین رانندگی، هشدار‌های پلیس را برای پیشگیری از سرقت رعایت کنند تا در دام سارقان گرفتار نشوند و هرگونه موارد مشکوک را در تماس به ۱۱۰ گزارش کنند.

کشف ۷۳ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در اتوبوس 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۷۳ کیلو گرم تریاک جاسازی شده در اتوبوس و دستگیری سه قاچاقچی خبر داد.  

سرهنگ علی افخمی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد، گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی مهریز حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستکاه اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور عازم تهران بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ افخمی افزود: ماموران در بازرسی از این اتوبوس ۷۳ کیلو تریاک که به صورت بسیار ماهرانه در یکی از قسمت‌های خودرو جاساز شده بود، کشف و سه متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، بر ضرورت مشارکت مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ در مسیر ریشه کنی بلای خانمان سوز اعتیاد تاکید کرد، و گفت: با اقتدار کامل از امنیت مردم و آرامش مردم حفاظت می‌کنیم.

دستگیری سه سارق حرفه‌ای کابل برق شبکه هوایی در یزد 

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سه نفر سارق حرفه‌ای کابل برق شبکه هوایی و کشف ۱۵ فقره سرقت در یزد خبرداد.

سرهنگ محمد رضا حناساب رئیس پلیس آگاهی استان یزد، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق شبکه هوایی در شهرستان یزد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ حناساب افزود: کار آگاهان پلیس آگاهی در ادامه تحقیق‌ها و با انجام اقدام‌های اطلاعاتی و اشرافیت کامل، موفق شدند متهمان را شناسایی کنند.

او بیان کرد: کار آگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه سارق حرفه‌ای در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند، در بازرسی ازمخفیگاه او آلات و ادوات جرم کشف و در تحقیق‌های صورت گرفته از متهمان به ۱۵ فقره سرقت سیم برق در شهرستان یزد اعتراف کردند.

سرهنگ حناساب ادامه داد: با تلاش کار آگاهان از تمامی صحنه‌های سرقت بازسازی صحنه انجام گرفت و متهمان پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و روانه زندان شدند.

کشف اموال مسروقه به ارزش چهار میلیارد ریال در بافق

فرمانده انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس آگاهی بافق یک دستگاه دوربین نقشه برداری و متعلقات آن به ارزش چهار میلیارد ریال کشف کردند.  

سرهنگ شهرام طولابی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان بافق افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از سرقت یک دستگاه دوربین نقشه برداری و متعلقات آن، اقدام‌های لازم در این زمینه را در دستور کار قرار دادند.

سرهنگ طولابی نژاد افزود: با اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی  ماموران را سارق شناسایی و مشخص شد که از بافق خارج و به یکی از شهرستان‌های کشور رفته است.

او تصریح کرد: با انجام اقدام‌های صورت گرفته اموال مسروقه کشف و دستگیری سارق در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/‌ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار